24 Mar 2012

:: Makan oh Makan!::

Salam,

Sejak Kedai cupcake kat bawah opis aku bukak..mmg kaki aku ni selalu tersasul masuk dlm kedai cupcake nun...bumiputera nyer cupcakes...boleh tahan la rase dier...klu nk di bandingkan dgn cupcakes dari brand2 yg femes..errr...ade ke? pape je la..

mula2 aku g beli dua ketul..pastu rase cam sedap jer..maka...aku pon beli yg spesel offer..yg RM10 utk 6 pcs..maka....inilah dia...rupa dier..de perisa red velvet, oreo, coffee, vanilla, blueberry, chocolate..nak tengok gambo dier?


hehehe..nampak cam sedap kan??? aku makan jer...some people says red velvet dier x sedap..x mewah...x umph...aku tau ler u ols ni consumer yg berhemah..tpi beragak la sikit..tgk harga yg dia jual pon rm3.00 utk red velvet..cmner korang nak expect rase cam 8-9-20 stars??? adeh...melayu..oh...melayu..tolong la..

aku bukan kutok kaum sendirik yer..sepatot nyer kita sokong org kite bukak bisness cupcakes yg selalunyer di monopoli oleh kaum lain..hehehehe...

Pendek kate..aku bedal ajer..


Sekian!

0 comments:

Post a Comment