30 Sept 2012

Berkampung di office

Salam,

Hari ni 24 sept. Bkn hari ni je taw..hari2 seterusnya..smpai la dokumen tu siap.. Aku terpaksa brkampung kt opis..a.k.a OT kt opis...dokumen noss yg aku pegang ni tergamak la susahnye..kna ada.panel pakar baru bley wat.

Aku yg setahun jagung kije ni mane la ade kemampuan pakar utk wat dokumen ni. Aku skunk lepak kat foodcourt tesco seremban 2..sbb kt opis suasana bosan..dummy..nak2 bilik aku..semak..sempit..xde pemandangan..kusam jer..so,kt tesco ni bley aku tgk2 gelagat org
..ragam org meniaga..org cleaner..pekrja2 tesco lepak smbil tggu shift..Gelagat couple..hai,mcm2 ar..

nak tido kt opis xselesa..bising dgn panelnye suara..mana nk lepak..sini je la..kang dah nk maghrib aku masuk opis balik..

Kalau ikot an ati..dah lama aku balik umah jap.mandi..pastu dtg balik ke opis.memandangkan klu balik dh masuk umah..dah mandi..dah start chating dgn family..mmg mula la perangai mls nk kuar umah..dri cenggitu baik toksah!

lepal kat sino mkn nasi goreng paprik thai plus milk tea coolblog..walopon menu agak bosan dari fizikal + rupa..aku bedal ajer..asal perut x kosong..

Harap2 mlm ni panel aku xbalik lambat cukup setakat kol 12.30 jer..penat seyh..minggu ni aku xde rehat langsung..straight working..sampaikan adik aku kate yg aku ni workholic..bkn workholic,tp dh terpaksa dik...nk wat cmner..kuli..bkn owner of the company..

25-28 hb sept;

hari2, dri pg smpai le mlm..de prgrm..boss let go aku bulat jg prgram provoke panel buat noss..klu aku ni pkar hebat wat noss xpe la gak..tp hakikatnye..aku ni lesen fasilitator noss pon xde ag..huhuhu..xpela..pengalaman beb..bkn sng nk dpt pglmn cengini. Panel2 pon dh mcm sedara sndiri..al-mklum la,photographers.. gila2 mesti ada..

Penat bukan kepalang..klau kije iklas sune mnjadi doa dan tawakak sja pd yg Esa..

Ok tutop buku..

1 comment:

  1. samo la kite~ aku pun kne keje weekend sbb next week dah konvo ^^

    ReplyDelete