14 Sept 2012

EXam Pegawai Pembangunan Masyarakat s41

Anyeong..

Dah lama x mencapap kat blog aku ni..so,smntra aku tggu note utk exam sok abis dload ak nk update pasal latest profile about me..
ESok aku g exam pgwai s41. STUDY??? xde mkne ak dh prepare study utk exm ni.aku just bce gitu2 je..disebabkan aku mi tk cuti hari ni maka..aku pulun study.tu pn,,, xmcm study..klu kite tgh bz ngan kije, siyez ckp mmg xde mse nk mmbce nota2.

aku ptg td wt diskusi brkenaan exam esok..me wif my dearest sunbae from melaka..(di pn exm bnda yg sama gk). mcm2 we ols chat..actually, we ol discuss pasal soklan2cntoh exm dlm buku yg sama. paling penin bab soklan yg menganalisa tuhh..ferghh..jenuh nk nk jwb..ade yg senang tu, mmg pejam sebelah pn dh bley jwb. tp yg susah tu...mmg julng di wat nye..huhuhu..
penat kije 2 minggu yg xbercuti belom pn abisagi..tup2 nk kena g exam..xpe..mohon Allah permudahkan segala2nya..amiiinnnnnn…

eh, okey ar..ak nk chiao yu fatttt nieh..jia jien…!!!!

0 comments:

Post a Comment