1 Jul 2012

::DESCUM COURSE D1::



Salam & Anyeong...

Hari ni aku kat hari pertama kursus descum. aku transit kat opis dlm kol 4.20 petang, pastu naik atas opis jap men2 tenet dulu survey hotel johan yang kat jln melaka raya.hotel budget yg cnatik di tepi jalan tuh...pastu alih2 boss picked me up lambat.so, apa lagi...aku pon buat muka sardin kat dlm opis tuh..xde hal la..sbb boss yang htr..xyah nak cemas2 cuak2 ke ape..klu lambat pon xkan orang orgizer tuh nak marah kite an..dia organizer mesti nk org dtg punyer..hehehehe..

Naik estima boss..lalu labu-semenyih n bandar enstek. kejap je seyh..departed from opis seremban 2 dlam pukol 5.30, alih2 sampai kat shah alam, kat hotel carlton ni dlm kol 7 tepat..daebak!!!

OTW sampai, dalam estima tuh siap ade anak2 boss lagi..masing2 sedang mmbesar..ade yang umor 2 tahun lebih dan ade yang sekolah menengah dan sekolah rendah...teringat aku mase aku ngan adik aku membesar..berjimpit..klu dulu we ol adik beradik xpakai estima..mane de ujud kete estima uh..kete mpv tuh..paling gah dulu mase we ol membesar..van nissan vennet(xtau la aku eja betl ke x)..rase cam dah betol dah eja...ngeee..ok, dah sudah..stop citer pasal boss aku ngan anak2 dia.

SKunk ni aku nk citer pengalaman hari pertama aku sampai kat kursus descum nih..masuk je lobby hotel...o courszes  la aku serang recept area..heh3..nak tnye bilikaku dimana n dengan sapa aku bermalam..kuang2..(rum8)..aku ingat dah kije xde rum8 ag dah..alih2 ade gak..nasib la badan..ngeee..kalu xnak be-rum8..kena kasi diva diri ko dlu yoi oi...

aku berkenalan dengan organizer descum, nama dia pn.mahani. muka/wajah dia mcam bisa ku kenal, tp dimana ya???? deung3x~~ aku pon dgn slumber+otai pekernalkan diri aku..-salam2 ar..pompuan an..of courzes kna slm, adab kan..pastu aku pon diberi kad bilik..nun, bilik aku kat tingkat 3; room no. 305; rum8 - pn.bahiyah muhammad. aku xkenal lagi orang nyer..sbb dia xmai lagi..klu ikot surat jemputan, dia orang perak, kije at jabatan kebajikan masyarakat daerah kinta perak..kalau xsilap aku ler..

lupe lak nk citer, hotel bersebelahan dengan pusat akuatik negeri selangor dan dekat dengan tesco extra. disebabkan gaji xmasuk maka..harapan nak pegi shopping kat tesco tu punah ranah..sabo je ler..

ok la sambung sok..

p/s : heol~~ wifi xde kat dlam bilik. time ni baru rase betapa pntingnya broadband. huhuhu..

0 comments:

Post a Comment