23 Dec 2011

::Kerana Kunci..ku berterima kasih::

Salam!

fulamak....tajuk entry dah macam tajuk novel la pulak...hahahaha

terima kasih la byk2 aku nk ucapkan pada seniorita kat opis aku ni..dah lama aku dgr depa nak wat spare-key utk aku yg selalu dtg awal..ckp je..tapi aku tggu2 xde gak muncul spare-key nye..

so, oleh krn kejadian smalam..dimana..aku masuk kije dlm kol 9 lebih..dah nak kol 10 aku merana tunggu kat parking lot..di message nya aku suh g amek kunci kat umah depa..sori la kak xdpt la..1, sbb dah dpt parkir yg baik punyer..2, sbb de kete lain suke ati mak sedara dia je parkir kt blakang kete..3, alang2 masuk lambat..akk pon nk dtg opis..watpe nk bazirkan minyak kete g umah just amek kunci??..

so, disbbkan perkara cenggini belaku byk kali..maka terbuat la spare-key yg diperkatakan tuh..hikhikhik..

hmmm..xpe la kak..kdg2 tu sy paham..kenapa anda lupe..xpe..sy mls nk bising2..sbb sy ni kan juniorita..ngeeee...budak bru..so, sy respect kat akk..sbb akak pon dah experience kije..so, hopefuly u guys do  btter things than me..

sekali lagi....aku nk ucapkan.."KUMAPSEUBNIDA UNNIE!!!!". kalau korean nye...SYUKRAN YA UKHTI!!!..kalau bhs arab nye..ARIGATO ONISAN..kalau jopun nye..betoi ka??

okay lah..nak mengomeh meja aku nih..

CHIAO!!!

2 comments: