9 Dec 2011

::perGinya aKak itu..::


Salam,

Aku nak citer la sikit pasal akak yang sesama kije dgn aku. hmmm..aku nak wat luahan la sikit. walopon aku x berapa rapat dgn akak ni..aku selalu lunch dgn dier..g beli pau sesame..g 7E sesame..sbb ape? sbb aku dgn dier je org baru kat opis.

Akak yang aku sebut2kan ni nama dia YuNa (bukan nama sebenar, cam penyanyi la plak..). Aku xtau la..kalau korang kenal ke x dia ni..(konfom ler, ade yang x kenal kan..hahahaha...kalau ade yang kenal..hmm bace je la..)

Kak yuna ni mmg baik sgt2..innoncent gitu..walopon dah kawen..bukan nak bersifat assabiyah ke ape, tapi mmg dah hakikat kan..aku dgn akak ni je org nogori..so, mmg bertambah la rapat eh..hoho..akak2 kat opis len pon baik gak..cuma depa tu org lama kan..maybe bulding a rapport is not an easy things..so, should considered lar...

Akak ni baru je benti kije smlm..sbb dier dah xdtg kije selama 3hari berturut2..mula2, dia cuti in reason emergency..2nda day leave pon same..tapi reason dia ter-explain..yang dia nak siapkan tempahan..tempahan?? tempahan brooch yang guna kain felt.(kalau x silap aku ler)..mmg akk tu penah ckp ngan aku dier kije sini, maybe x lama..sbb dier nak bukak bisness sendiri. so, aku support gak cita2 akak tuh..bagus lar..sbb dier pon ade bakat dan seni. so, mesti maju jaya la punyer!

Aku xtau la akak tuh bagi reason ape mase dier 2nd day cuti emergency..tapi on the 3rd day..aku dapat tau yang dier dah pon benti kije..huhu..

Aku nak message dier mmg ler xdpt..al-maklum ler..aku ni jenis x amek pusing pasal kredit sejak ade wifi kat umah..hahahahaso, nak xnak aku  message ler dier mlm smlm..

nak dijadikan citer yang x seberapa HOT..message yang aku sent tu..not replied yet..so, aku masih tertanya2..dan naik senak kepala otak aku pikir..aku ke penyebab dier berhenti?? mungkin ya..mungkin x..

tapi anyway aku nak wish pada akak tuh ---->> GOOD LUCK in doing her new phase of life which is business. kerja yang mulia..tapi berhati2 dalam dunia bisness ni mmg byk cabarannya.

p/s: akak t yoi nak order, yoi bgtau ek??

0 comments:

Post a Comment