7 Jul 2011

Jawab betul-betul!!

Greetings!!
agak lame jugak la..aku x post ape2 kebelakangan ni..yela..bz..heh3..bz buat hal sendiri. fergh..after OJE aku selesai..rase lega gamak nye..walopon no good things turned up..at least, aku dapat rase pngalaman kije kat tmpat fast food restaurant. hehe..
Okay la..malas nak komen lebeh2 pasal OJE yg dah lepas tuh..skunk ni lak, aku nk citer pasal ape yg bakal aku hadapi seminggu dua dari skarang.
Tak sangka gak aku..tetibe je aku dapat letter dri PKNNS (Perbadanan Kemajuan Negeri Negeri Sembilan)..seingat aku la..letter tu smpai kat aku last day aku wat OJE tuh. hmmm..rezeki kot..aku ingat panggilan kije..rupe2 nye..panggilan utk aku pegi jalani ujian penilaian! ape?? ujian penilaian pegawai baru. Bila? Onjae? 26 July nih..aku pon wat keputusan..pegi je la..at least ade gak experience g ujian pegawai..lulus ke x tuh..tawakkal je la.Allah tu kan Maha Kaya/Maha Bijaksana lagi Maha Mengetahui.hehe..

Dalam pada happy-happy nak prepared diri aku utk exam pegawai tuh..tetibe adik aku bg 1 ag surat..bace nye bace..surat test SPA utk ujian Pegawai Tadbir & Diplomatik M41..PTD. PTD?? bila masa lak aku click nak kije as PTD ye? lama sangat seyh...aku pon xbape ingat..PTD ni ujian nye 16 july ni..

Adus! masak aku di buatnya. Camner nih? aku ingat an 1 je ujian/test..tp ade dua lak tuh..aku terasa cam mase blaja U dulu lak..cam exam final exam lak..keke..(ingat aku jwb paper exam kat Banquet CAC..) keke..^^,

Nak beli buku rujukan, fulus nya nggak bisa ada. so, just get it from any blog/web..pastu tnye kat kengkawan mama aku yg kije gomen..rupenye..byk baca nota pengajian am yg form 6. mmg agak pening gak la..baca sejarah malaysia..aku bab-bab sejarah malaysia ni mmg slow skit..tp cube bg kat sejarah korea..laju jeeeeeeeeeeeeeee...heeeeeeeeeeeeeeee...

ni skunk aku tgh dok stadi la nih...bila umo dh meningkat ni kan..bila stadi je..mate tu..kejap2 pejam..kejap2 celik..pejam-celik-pejam-celik...lalu aku pon berdengkooo..hua3...bkn stakat buku ilmiah..apa buku yg ade aku selak la..akn buat an aku tetido..even, bace manga (komik koleksi aku & adik2 aku) pon...aku buley tetido. nampak sgt aku pemalas an..malas?! aniya! aniya! aku xbley malas meh..kena kuat an smngat. kena stadi..ini utk idup aku gak..

okay..xbley lame2 kt sini..aku chiao yer..

CHIAO!

p/s; wish me luck k?!

3 comments:

  1. Good Luck.
    Click sini jika mahu dapatkan tips ptd ! www.ptd.cz.cc

    I guarantee you tidak akan gelisah lagi !

    Tips Ujian untuk PTD M41 16 Julai 2011!

    ReplyDelete
  2. gud luck yui........! ak dh pnh g skali.. xtau nk kte ape.. semoga bjaya jela! hehehe.. study, jgn xstudy!
    p/s : sejarah korea xmasuk tau! 2 ak pasti!

    ReplyDelete