29 Jul 2011

No Entry?

Greetings!
Hmmmm...(*thinking)..hari ni nak citer pasal ape ye?..Asal- usul nye citer rasenye dah banyak dah kot..ke nak tamabah lagi?..haa.."Asal-usul aku terjerumus tengok citer siam"...hmmmm..(^____________^) okay gak tuh. Tapi bukan sekarang ye. Nanti-nanti aku post entry tuh..okay? (okay!!)

Ade gak member aku yang bukan orang nogori (Negeri Sembilan) tanya "Apa tu Hari Mantai tu?"..Ni pon akan aku jadi kan 1 lagi topic utk blog aku yg xseberapa nih. Orang N9 mmg akan sambot hari mantai 2 kali..We ol mmg sambut makan2 dgn sedara-mare 1 day b4 nak masok bulan pose. Nak tahu selanjut nye..stay-tune!! (cam show kat TV lak..)

Pastuh..aku nak post 1 ag entry filem thai yg hangat pada pertengahan tahun ni iaitu filem "Yes or NO"..Sebuah citer yg memerlukan keberanian anda sebagai seorang yg normal darisegi jantina & sex preference. Sebuah filem yg memaparkan ttg love-gender. Aku pon nak komen byk gak la ttg filem thai ni...uiiiihhh..aku rase entry tuk filem ni seswai bg yg berumur 15yrs ke atas je buleh bace dan tgk filem nih. Sebuah filem yg x disangka akan femes serta meletop macam meriam buloh bunyinye..

Aku rase tu je la kot..End of my blogging with...

CHIAO!


0 comments:

Post a Comment