9 Nov 2011

:: Internet is everything::



Salam,

dalam dunia globalisasi kini..internet adalah satu keperluan yang amat penting bagi semua sektor. dari urusniaga hingga lah ke urusan pentadbiran.

kalau internet xde..mmg kecoh dunia..memang rugi perniagaan..memang huru-hara sistem pentadbiran sesebuah organisasi. walopon sistem surat dan memo masih diamalkan..akan tetapi tidak semua memo pada masa kini ada dalam bentuk kertas yang ditampal dipapan kenyataan!

semua memo akan di post ke laman sesawang organisasi tertentu. Bukan memo je..segala makluman surat menyurat semuanya dalam bentuk elektronik.

sbb aku post entry nih? sbb beberapa minit or jam yang lepas..company aku nye line internet mengong! habis semua kije tergendala..nak cari sources pon xdpt..nak htr emel makluman apatah lagi.

huhuhuhu..semua muka bonyok jer..keke..

tensen xde internet.

dah la..tu je nak citer..

JAP! JAP!!

tajuk entry aku kali macam best je..utuk dijadikan topik esei exam PTD akan datang..korang rase cmner? ok x? ngeeee...


dah la..(again)

2 comments:

  1. hahaaa...sokong!!...sokong!!! mmg sesuai sgt jd topic esei PTD nih..

    Introduction tu memula aku bace wahhh terasa sungguh kagum membaca setipa baris ayat tu..mmg karangan yg mantap ahh ^_^

    ReplyDelete
  2. aku pon x taw..bahasa melayu bertambah bermutu sejak kije nih..hoho..pasni..aku nk beli buku belajar mengarang novel la..kekeke..

    ReplyDelete