2 Nov 2011

::Gaji oh Gaji::

Salam!

Bagi yang baru kije macam aku ni..a.k.a baru nak mulakan idop nih..mmg "gaji" adalah salah 1 ukuran..ala..lebey kuang cam pembaris la..utuk mgukur brpa lama nadi "utang" nak berhenti "berdenyut"..omak aih...ber-metafora lak aku yer..ngeeeeee....

eh..betol ape..xde satu manusia pon yang x suka pada GAJI..sume org suka..setelah penat lelah kije..itulah reward yg dapat bg refresh kat manusia yang bergelar pekerja.

sebab ape aku citer pasal gaji? sbb bebaru ni aku dpat gaji ler..aku ingat gaji aku kali ni nak gak la..aku g shoping g beli asus eee pad transfomers (poyo jer..netbook yg 8 rat sudah..)..alih2..kena bayar utang repair kete yg kena langgar lari dek lori ri sabtu yg lepas..berkepak......duit aku terbang~~!!

bukan takat nk byr utang tu je..nk byr PTPTN lagi..loan blajar..mase blaja mmg sedap je swap kad atm..la ni..xde swap atm dah..sume pakat dok "deposit" je duit kat dlm akaun..huhu..sabor je la..

ok dah la...aku nk try cari idea len lak..

bye2!

CHIAO!

0 comments:

Post a Comment