14 Sept 2011

Active semula..

Greetings!

Aku skang active balik.."active" mende?? active g interview..keke..sok aku ade interview kat Puchong as Customer Service Representative. Company ape? Pacific AsiaWide Corporation Sdn Bhd.

Entah la..aku pon xpaham la dgn nasib idup aku nih..interview sikit la punya byk..tp 1 pon xda yg sangkut.

Begini ceritanya..
Jam 4.30 tadi aku dikejutkan dengan panggilan telefon bimbit aku dari nombo talian tetap..aku ingatkan si nonah adik aku..manelah tau dia suh aku g amek dia kat skolah..last2..suare pompuan..lain macam je..so..aku pon dok "hello! hello! hello!.." ingatkan de org slh nombo.pastu dia bgtau nak ckp ngan aku. sbb aku ade apply kije kat jenjobs.com 2 hari yg lepas. 2 hari yg lepas?? (sama la mcam kes2 yg lepas..punya la byk aku apply..bila dah lama xupdate..n tgk..tetibe rade ilang ingatan lak..hehe)..

So..dia suh aku dtg interview kat bandar baru puchong kol 11 pagi..aku rase cam xbley je..so..mintak tukar..ke  belah tengahari..dlm kol 1-1.30pm. sbb nye..nak cari tmpat tu mmg la..satu hal..watnye xde parking..cmner? sesat lagi...pergh..sok mesti g..tp aku bwk substitute driver (dak alang)..heh2..time balik..klu aku letih bley ler aku suh dia drive.(x gitu??)

Jadi pape pon..aku nak g siapkan copy2 certificates..nak g amek gambo..tp 1 je mslhnye...dak nonah nih!!!! xbalik2 dri skolah lagi nih..cmner aku nk gerak nih....??????

Aduish!

dah la..
aku nk bla..


CHIAO!

3 comments:

  1. good luck akak.jangan putus asa..buat solat hajat bebanyak k...akak,kak sofi mintak no phone akak lah.

    ReplyDelete
  2. aik?dia xde no. hp akk ek? ha..akk pon windu bangat sama kak sofi..cmner la dia skunk yer..ko de jumpe/terserempak dia ke?..

    ReplyDelete
  3. Company ni tak ada kan?..baru dpt call pg td....was2 je nak g interview

    ReplyDelete