12 Sept 2011

ngomel2 sorang2..

Greetings!

lama gak x update entry blog. ye la..lepas raya..heh3..bebaru ni aku kena serang..haha..diserang penyakit..ala..demam panas-suam2 suku.kalau sakit kepala tu mmg nauzubillah..xyah ckp ler..sakit dier..ferrrrrgghhh..even ringtone enset pon aku xbley nk dgr..sakit kepala di wat nyer..(yela..sakit kan..) aku ingat demam biase2 je..last2..melarat sampai 3 hari..g klinik gomen..just bg ubat panadol, ubat batuk ngan ubat kumor utk tekak aku yg bengkak nih..hoho..air mirinda strawberry cap F&N yg aku suruh dak angah beli tu pon masih byk ag..adeh...(konon nk minum..alih2..demam..so, that mirinda feel lonely ler kat dlm peti S tuh..hehehe..) jap g aku g jenguk eh..(sbb dah sehat sikit nih.,.)

aku rase salah 1 factor aku bley demam bukan sebab "bulan raya bulan makan"..tapi sbb aku drive tanpa henti time raya ri tuh..yela..dari umah ke P.dickson pastuh gi lak berjalan raye ke LBJ sendayan..balik umah balik..sok nye lak..g htr dak alang ke uitm  segamat..wuuoohh....badan mmg rase mencucuk2 tp ape nk nk wat..substitute driver kan.."have to" ler...

aku skang baru nak active balik carik kije kosong yg ade area seremban - melaka - kl - slangor..(ade sape2 ade info..pm aku taw..) aku nak gak try kije over-the-sea..tp xtau cmner..nak kije kat area sabah & sarawak pon teringin gak..nak2 mase mude2 nih..tapi tu la..yg aku google and search sume nk anak jati negeri sabah sarawak..cmner tuh?cmner? (ke....ade cara lain??..ce bgtau sikit..)..

hmmm..haaaaaaaaaa...aku dah xde idea dah nih..
tu je la kowt..
klu aku ade entry yg nk di post kang..aku post ek..

k la..
CHIAO!


0 comments:

Post a Comment