26 Sept 2011

::Opisku..::


yg ni location opis aku dari luar..haa..amacam? buruk ke? xkan? sbb ape x cat baru..sbb bangunan bukan boss beli..
boss sewa je. owner dia doctor colombia hospital..doctor tu ade bukak kedai  buku dulu kat ground floor. Then, bukak sekali pusat tusyen kat level 2 & 3 (opis aku skunk)

Greetings!

Haloooooooooo...mesti korang tertanye2 kan..mana la pigi dak yoi ni..klu dulu bkn men updated blog dier..skunk nih...(ehem!)..sorie la frens..aku ade byk kije lar..time ni pon aku curik2 gak update..yela..lappy sendirik sudah dijual..so, pinjam sib (sibling=adik) punyer tu yg xbley nk update slalu tuh..xpela, tggu aku kumpol duit beli Acer Iconia la..keke..ok sambung citer entry..

aku nk introduce opis aku..tpi..xbyk la..gambo nye..aku diterima kije ari kamis hri tuh kat Idaman Jauhari Sdn Bhd..(Kalau la boss aku bace blog aku..hmmm..xtau ler..boss..sowie ek..)katne tuh?katne tuh? kat Oakland commercial centre blakang Colombia Hospital Seremban 2..(aku rse aku ade citer kat post2 yg lepas..tgk balik la ek..) SO..gambo diatas tu la.."pintu" bilik opis aku yg bkerja sbg clerk "jer..."..tp kan..bila aku dah strt bz ngan kije..aku xrase lak yg aku ni clerk semata2..byk bnde gak aku wat..jadi secretary pon ye..tukang2 taip document..panel ckp aku taip..pastu jadi urusetia pon ade..ala..organizer of the program~~..

hmmm..susah la nk citer company aku watpe..tp xpe..aku akan citer gak..so, kopchongma hajima saeyo (haaaa..dah strt dah ak nye korea..kui3x..mksud eh, dont worry..)

berbalik pada opis aku td..just nk tnjuk gmbo je ler..aku nye opis ni mmg bz gak la..especially bila akk2 senior ade..sbb ape? sbb dey ol ni mmg femes ngan call-in & call-out by para panel serta facilitator program..okay lah..serabut pon ade gak..sbb dek bz kan..nk wat cmner..

ni la meja aku..serabut x? aku ucap mekasih la kt akk senioritas kat opis tuh sbb tlg kemaskan
aku nk kemas..aku takot aku terbuang brg2 berharga yg ade around table nih..huhu..
akak2.."kumapseubnida"

ni jer? x.....ade lagi..nah gambo!

Meja aku depan sekali..depan pintu kowt..so, belakang aku meja kak mona nye..blakang kak mona..kak zura nye..
sebelah aku ade meja gak..barisan meja kak yana, kak nani ngan kak lin..

ni whiteboard yg ade monthly plan..utk 2 bulan..bukan tu je..segala duty yg perlu di bereskan oleh we ol..sume akan ditulis kat sini..sume bley nmpak..kat depan skali..depan mate kowt~~

ni mesin punch card..jam digital..kalau kat tmpt kije dulu clock jam detik tuh..hoho..tp xtau la skunk  boss dah kasi tukar..
mesin ni letaknye betol2 kat meja aku..kalau lupe gak punch card..xtau ler..

yg ni pc meja kat mona..pandangan belakang..

haaa..yg ni barisan kak yana - kal nani..yg orgnizer calendar tuh..yg kat situ kak lin nye meja..yg ade printer tu kak nani nye..seterusnya, yg depan kat whiteboard tu..meja kak yana..

haaaa...ni lak..lobby opis..macam umah kan..opis aku fulled carpet! fully aircond! aku slalu lunch kat cushion set  bermeja tuh..siap ade filter air sejuk panas utk we ol/boss/guests..
surau lak..kat belakang kusyen set tu..belah kanan gambo ni..ade tirai ijau..tapi nampak sikit je..
dan OPS! kipas dinding tuh...wat rosak filem gambo je..fan tu terkulai layu sbb..."masalah teknikal"..hahaha


amacam opis aku? ok? tp aku kije ni temporary je..xlame pon..so..aku citer je la..aku ni suke bercerita..so, pada kengkawan aku yg jauh tuh,kalau dey ol bace mesti dey ol windu (rindu) kat aku kan...keke..(perasan tol!)..

okay la..tu jer..buat stakat ni..

Sekian.

CHAIO!

2 comments:

  1. best wooooo....good luck for the new job,mana tahu bos berkenan macam teacher noor berkenan kat akak,boleh keje lama

    ReplyDelete
  2. insya-Allah..doakan lah bersama..anis pon harap dapat kije yg lebih bagus...byk sabar..ade tuh..apply byk2..

    ReplyDelete