22 Sept 2011

::pErLu TuNggU & LiHaT::


Greetings!

hmmm..entry hari ni pasal..hari pertama masuk kije..So far..tmpat yg kije ni..okay je..sbb tmpat nk solat ade..pastu bersih.dekat dgn kedai makan..blakang sepital..(sepital? sepital swasta la..nun..colombia)..pastu ramai women worker kat dlm opis tuh.klu clients msti la byk jenis jantina kan...yg penting xde cctv..haaa..cctv?..sape2 yg penah kije kat tmpat ade cctv je yg tau azabnye..kije aku dari kol 8 pagi sampai ler kol 5 ptg..klu nk wat OT bley..xnak pon xpe..tp tgk kije ko ler..klu kije ko tu mlmbak..kenalah wat OT..klu x bila kije nk siap kan?

Tadi awal2 pagi lagi aku dapat duty..duty aku kt company tuh..kena tlg kak mona wat proposal utk 4 Program kemahiran sijil. Hmm..payah gak la..sbb nak pikair ayat yg seswai..tambah lak..proposal tu dlm BM..mmg masak ler..aku bkn nk kate BI aku expert taw..tpi ye la..aku penah gak la wat proposal mase jadik Vice president plus penah jadi program director dgn secretary of the program...konfom2 ler aku mmg kena wat proposal kan..so..proposal we ol..sume dlm BI..korang bygkan jela..idup dgn dunia english dari tahun 2004 sampai ler 2010..bM aku mmg tunggang langgang..kesiankan aku..ckp mcm org lalok je..huhu..(lebih2 citer lak..sambong balik citer tadi!)

Tapi..kije aku ni contract je..temporary je..so..xperlu la nk dibanggakan sangat pown.....("__") Tapi xpe! (tapi lagi...) yg penting aku ade pengalaman kije yg lain dari yg lain! environment lain..serba-serbi lain!! tol x?

eh? korang tau x aku ni kije sbg ape?? hmmm..ce teka..ce teka..klu x..aku ngan abe ucop wilcha bakoo umah awok..keke..xdela men2 jer..aku kije as kerani jewr....

eh! alamak! dah kol 10:30 lebey2 la!! aku nk kena g tido nih..sok nk g kije..kat opis tgk PC..kat umah pon masih ag ngadap mende nih..alahai..nak wat cmner..aku nye hobi...hoho..mesti korang kate "aik? awalnye tido?"..eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh mesti la kena tido awai..mlm ni nk mimpi prince charming gitew..hahahahaha..jangan jeles..aku dah senaraikan..hari isnin prince jaejoong..selasa lak..ngan prince chunji   (teentop)..rabu prince..blablabla..(rahsia!)

okay la..psot aku ni..x melebey2 dah nih..aku chiao dolu~~~~


CHIAO!


p/s: all picture credits to fan's blog/page/forum/web.TQ!

0 comments:

Post a Comment